Nurssss 2 gün önce dogumm yaptım… İlk basda yarım saat arayla gelip giden sancı sonra rahim acılmasına baglı 10dakıka da bir gelir gider sancı sonra 5 dk 2 dk da bir sancı gelir gider bel agrısı kasık karın agrısı gibi sürekli varsa gitmıyorsa agrı bence dgumm sancısı degldr yinede doktoruna danıs derim