Kızlar son adet tarihim 24 Mayıs sağ yumurtalıkta yumurtlama olacaktı o gündenberi adet olmadım 4 temmuzda gebelik testi yaptırdım ve negatif çıktı bir haftadır sağ kasık bölgeme ağrılar giriyor bel ağrım arttı bugün ise göğüslerim şişmiş acıyor ama kendimi hiç farklı hissetmiyorum yani içimde hamileymişim gibi bir his yok o yüzden test yaptırmıyorum adet olmayı bekliyorum benim yaşadığımı yaşayan var mı bir tavsiyede bulunun hayırlı geceler 💙☺️