Zeyneppramazan Kızlar geçende de oldu şimdi de 1 saate yakın arada teknesini hissediyorum resmen titretiyo karnım sertlesiyo arada korkuyorum kötü bisey mi y 25 haftalık bu arada
dlnyny Zeyneppramazan o haftalarda çok normal yani makat gelişli olduğu için aşağıya tekmeliyorlar😌 bende çıkacak sanardım hep
Babymoomy Zeyneppramazan bende çok yasıyorum pıt pıt atıyor sürekli bizimki de 24haftalık oldu oğlumda da oluyordu ayakları asagıda olduğu için orda hissetmemiz normal
Papatya_38 Zeyneppramazan benim bebehimde baş aşağı duuryor yirmiden beri çok normal canım endişe etme
Lulemom dlnyny ayaklar aşağıdaysa ilerleyen haftalarda yerinden bile hoplatır 😄 herkesin içinde istemsizce ay diye bağırıp sıçramıştım 🙈 30 dan sonra döndü allahtan da rahatladım.
dlnyny Lulemom aynısını bizzat yaşadım bizimki de baş aşağı döndü ama şimdi de kaburgamı çürüttü herhalde🙈🙈
Zehra68 Aniden sanki bıçak kesiği gibi şeyler hissetmeye başladım ben de 34. Haftadayım hisseden var mı
Mavi34 Zeyneppramazan bende 22 haftaligim bazen birkaç gün hep vajinadan çıkacak gibi yükleniyor şimdi dondu göbek deliğinin oralarda
Dilekcnkn Zeyneppramazan Ayy 26 haftalığım bende ama nasıl vuruyor sanki diyorum çıkıcak oradan varya canımı çok yakıyor o tekmeleri bakalım ilerleyen zamanlarda nasıl olcak
Fersah Zeyneppramazan tadını çıkarın!.. ☺️ büyüdükçe çılgın tekmeler gerilmeler kasılmalar gelcek. En güzel zamanlarınız şimdi.
Busra333 Zeyneppramazan benim de o haftalarda çok oldu canım hatta korktum hep acıyacak mı diye 30 haftayım suanlık güzel öyle olmuyor
Zeyneppramazan Kızlar ilk gebelik o yüzden çok korkuyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah sağ sağlim kucagimiza alırız.
Zeyneppramazan Evet makat geliş demisti ondan mi acaba tekmesinden değil insan korkuyo acaba erken doğum mu olcak diye sağolun kızlar rahatladım biraz
zippirana Zeyneppramazan benimde baş asagi duruyor o eller hep orda hic durmuyor sürekli bir hareket 😂😂
balbocegim27 Zeyneppramazan makat gelistedir benimki De öyle doktor dün sol tarafına yat ta dönsün dedi