Kızlar iyi geceler. Ben çok düzenli beslenemiyorum bir kızım var sabah ben erken kalkıyorum kızımın kalkmasını bekliyorum kahvaltı için. O sırada baya bi aç kalmış oluyorum midem süzülüyo. Gün içinde de koşturmadan bazen bulantıdan mutfağa girememekten çok aç kaldığım oluyo. Şuan da çok açım evde ekmek yok olsa yicem öyle canım istiyo. Yemekte yok abur cuburda yemek istemiyorum şekerim var. Asıl sorum şu Aç kalmanın bebeğe herhangi bir zararı olur mu?