Defne0 Kızlar merhaba 26 haftalık hamileyim karnımda sancı var tatlı tatlı giriyor hafif şiddetleniyor ilk başladığında belimden geliyordu şuan karnımda var yaşayan var mı bu durumu
Merguse Defne0 hemn acile git iki gün önce aynısı oldu bnde 33 haftalık dığum yaptm vakit kaybetme acile git hemen
Dilekcnkn Defne0 Valla canım benimde öyle oluyor bende 26 haftalığım belim çok ağrır karnımda ama üşütme de olabilir tabi yine doktoruna söyle veya acile git bak bakalım ne olabilir
Esra-sari Merguse bende 30 haftalık doğum yaptım 5 6 gün önce. Ciğer geliştirici falan yapmadılar mı bebişe
Merguse Esra-sari cumartesi gece 4 te vurdular ciğer geliştirici bide pazar 4 te pazar sabah 7 bucukta doğum oldu
Sevcan34 Merguse hımmm benim 27 de vuruldu dört doz dün sabah akşam dört doz daha vuruldu 32 haftada allah hepimizin yardımcısı olsun bi an önce kavusuruz inşallah çocuklarımıza 😭
Mehfam Esra-sari Allah sağlıkla kısa sürede kavuştursun inşaAllah sizi. Benim de erken doğum riskim var inşallah bekleyişlerimiz mutlulukla sonuçlanır