Dilan_karahan yok yok için rahat olsun vesvese verme sakın , bende geçen şeker yüklemesine gittiğimde idrar tahlili istedi doktorum yaptırdım sonra hastaneden ayrıldım doktorum aradı tekrar reçete yazdım enfeksiyon var dedi bitanesi şaşe dedi birtaneside hap bende 7 gün kullandım hapı sabah öğle akşam bazen sabah ve akşam içtim bazen sadece sabah veya tek akşam oldu şaşeyide son idrarı yapıp yatmadan önce içtim , çok akıntım oluyordu o bile kesildi yani ve inan bende hiç bir belirti yoktu ne yanma ne agrı bazen böyle belirti göstermedende ilerliyormuş