mgmg1
24+2’deyiz bugün şeker yüklemem vardı anlatıldığı kadar zor ve iğrenç değildi kızlar abartmayın yaa 🤗🤗 2.doz tetanozumu da oldum🙏🏻 Açlık şekerim 68 çıktı, yarın sonuçları alıcaz bakalım umarım şekerim çıkmaz pek umudum yok ama 😞 açlığı 60küsürlerde çıkıp şekeri yüksek cıkan oldu mu ya 😔😔😔