umudunannesiii Kızlar 31 haftaligiumm yan yatmaktan bunaldm artk rhat da edemiyorum ama sırtüstü aşırı rha yatiyirum ama bebisime bsey olur dye endiseleniyorm kordonu dolanır flan djge Sizde yatan var mı beb gbi Napicam blmiyorm
Eceatesx umudunannesiii 36 haftaligim başından beri sırt üstü yatıyorum rabbim esirgrsin Allah’a emanet
3MelekAnnesi3 umudunannesiii valla 2 gün hastanede yattım 30 haftalıktı günde 3 kez nst giriyordum sırt üstü yarım saat doktora sordum sola yatsam olur mu diye zararlı diyolar dedim hayır o kadar kasma gün boyu sırt üstü yatmıyorsun sonucta sırt üstü yatmanın bebege zararı yok sadece annede bas dönmesi tansiyon düşmesi olmasın diye sağa sola yatmaya özen gösterin diyoruz dedi
Lulemom umudunannesiii 34 deyim bende. Doktora sordum başın yukarda olsun sorun olmaz dedi. Onunda sebebi kalbe baskı yapmasın diyeymiş. Düz yatarsan yatırmaz zaten nefesin kesilir dedi. Bende başın yukarda yatıyorum sırt üstü. Yoksa sırtım çok ağrıyo napim 🤷♀️
Busra333 umudunannesiii 30 haftalığım sırt üstü de yatıyorum sola da yatıyorum 😄 ama sağa çok yatamıyorum nedense karnım rahatsız okuyor
Ozlemzd34 Benim de bebiş sağdan büyümüş ve böbreğe baskı yaptığı için hem böbrek büyümesi hemde enfeksiyon oldu. Günde 3 lt su içiyorum ve saga yatmak yasak. Mecbur sadece sola yatıyorum böbrekten kalksın diye 😂