Öncelikle iyi geceler, daha yeniyim o yüzden öğütler ve tavsiyeler çok değerli benim için. Bu belirttiğim hastanede onerdiginiz bir doktor var mı ? Benim çevremde kimse gitmemiş ve sanırım doğum ünitesi yok. Ben Perihan Önal diye bir doktora gittim yeni gelmiş galiba ilk gittiğimde 5+5 dedi 10 gün sonra çağırdı kalp atışı için gittim 6 haftalik dedi neyse bir de kalp atışını dinledik, normalde bayağı ses çıkar araştırmalarıma göre kalp atış sesinde biz zor duyduk, ya cihazdan kaynaklı ya da sesini açmak işine gelmedi hatta biz duymadık bir kere daha dinletmek zorunda kaldı dedi ki doktor fazla yormayalim bebeği, bilginizce bebek yorulur mu kalp atışı dinlenirken.