Aygulmom Kızlar selamlar, küçük tuvaletimi yaparken rahmimde baskı ve ağrı hissediyorum, İdrar tahlilimde geçen hafta yapıldı temiz çıktı. Sizce neden olabilir ?
Havvamu Benimde aynen hatta oturamiyorum tuvalette agridan brn sıkışınca veya affedersiniz mesela uzun süre diyelimm geceden sabaha kadr bekleyince olduğu nu farkettim herhalde basınc ve sıkışma oluyor diye düşündüm
Aygulmom Havvamu evet bencede özellikle sabaha karşı çıkılan tuvalette daha çok oluyor. Doktoruma sordum olabilir bu dönemde dedi
NargizBadalova Merhabalar her kese bende ayakta durunca vajina şişiyor ve agriyor boyle durumda olanlar varmi
Aygulmom NargizBadalova bebek baskı yapıyor sanırım bende de ayakta fazla kalınca ağrı olurdu bol istirahatle geçti
QOH Aygulmom valla ben bazen idrarımı yaptığımı hissetmiyordum,acı ve kasılmalarım şiddetli oluyor bebek ters durduğunda oluyormuş.Mesanenin üzerine baskı yaptığında normalmiş,enfeksiyon çıkmadı bende.
Aygulmom QOH evet bende baskıdan olduğunu düşünüyorum doktorda öyle söyledi enfeksiyondan süphelenmedi hiç
Havvamu QOH ayy yorumunuz cook mantıklı geldi bana en son ultrasonda bebek ters bas asagi durmus demisti doktor demek ki ara ara duruşundan dolayi boyle baski ve agri oluyor …
balarisi06 Aygulmom benimde öyle olmaya başladı 1 haftadır idrar yolu enfeksiyonu çıktı 🙄 şok oldum arada hafif akıntım var bide kasık ağrısı 25+6yım 🤲 bebek büyüdüğü için baskı yapıyor sanmıştım ama enfeksiyonmuş
Aygulmom balarisi06 doktor önerisiyle vajinayı yıkamayı kestiğimden beri enfeksiyon çıkmadı hiç. Florayı bozduğunu söylerlerdi inanmazdım doğruymuş, denemenizi öneririm