Kızlarr gecen hafta catı muayenesi oldum doktorum cok zorladı hatta kanamam oldu normal doguma musaitsin ama rahim boyu uzun dedi kısalması gerek korunmasız cinsel ilişki ve yuruyus onerdi. Detaylı ultrasona girdiğimdede rahim boyum uzundu daha onceden. Şimdi aklıma suphe dustu normal dogum yapmak istiyorum ilk bebegim olacak kısmetse ama riske atmak istemiyorum bu rahim agzı uzunlugu bir sıkıntı yarataırmı acaba normal dogum zorlasır mı ? En ufak bir risk varsa sezeryane al siyecem yarın kontrolum var. Acil bilgilerinizi yazarsanız cok sevinirimmm