Gizemmnurt Benim iki gebeliğimde de aşırı ağrımıştı allah burada ki bir kadından razı olsun ve hemşiremde aynısını dedi hareketsiz bırakma diye aşımı oldum evet geldim ağrı kesici içtim pazarıma çıktım, kolumun üstüne yattım, rutin işlerimide yaptım miniminnacık bir sızıdan başka birşeycik olmadı 😊