Hamileliğimin son 14 günü o kadar karışıkki duygularım aslında buraya kimseye anlatamadığım bastırmaya çalıştığım şeyleri yazmak istedim okuyup fikir verirseniz çok yardımcı olursunuz biliyorum burası anne bebek uygulaması ama hamileyken yaşadığım kaoslu süreci anlatıcam bend,eşimin yanında çalışan kızla beni aldattığını öğrendim msjlarını yakaladım bizimkisi baya karıcığım falan yazmıştı ona sinirden kız ne yazmış hatırlamıyorum bile 30 haftalıktım o zmn şimdi 14 günümüz kaldı inşallah bir tanede 5 yaşında oğlum var çok şükür🙏O kadar zorlu zamanlar geöirdim ki öğrendikten sonra evden gittim ama malum sığamıyosunuz bi yere üstelik daha doğmamış bebeğim vardı hala daha çok üzgün ve çok sinirliyim ama şuan için başka çarem yok doğumuma çok az kaldı arkamda oğlum var o kadar karışığım ki korku üzüntü endişe heyecan hepsi bir arada böyle bişeyi umarım kimse yaşamamıştır ama en azından akıl almak için dayanamayıp yazdım,bundan sonrası artık çok zor benim için ne yapmam gerekiyo hiç bilmiyorum sadece doğuma bebeklerime odaklanmaya çalışıyorum ama olmuyor hiç bilmiyorum dua edin en azından içim ferahlsın😔