efesmom Selin_34 hareket değilde böyle karnımda bazen garip bi boşluk hissi gibi bişey oluyo siz hissetmeye başladınız mı ?
Piremses0 Selin_34 17+3 üz bizde bende hissetmeye başladım özellikle sabah uyandığımda ve gece yatağa girdiğimde oynuyor 😄🥰
Selin_34 efesmom ben dün otururken karnıma bi darbe geldi yerimden zıpladım ama bidaha olmadı 🙄 acaba diyorum benmi yanlış hisettim🤣
Selin_34 Nurklc38 benimde su 1 haftadır var vallahi yarın doktor kontrolüm var doktorada bi soracağım 🙄
Nurklc38 Selin_34 hamileliğimin başından beri bel ağrım var doktor normal diyor 😂 şu aralar hareketleri çok fazla hissediyorum bazen sağ soluma dönemiyorum o yuzden 😂 19+1 haftalığızz 🥰🧿
Nurklc38 Selin_34 Aynen tam anlamasan bile pıt pıt ediyor içinde hareket ediyor 20. Haftalarda 25 de tam hissedermişiz öyle demişti doktorum