Elsa8642 genel anestezi yapmazlar belden aşağı uyuşturuyorlar spinal anestezi diyorlar galiba adına . Benim de bronşitim vardı tam bayıltmadılar belden aşağı uyuşturdular. Sadece artık ameliyat bitimine yakın sakinleştirici gibi bişey yaptılar galiba ben bebeğimi görünce ağlama tuttu tansiyon mu oynadı neden bilmşyorum ama öyle uyumuşum ameliyathanede😀