Oykum_pinar38 Bugün doktora gittim herşey gayet normal dedi doktorum 2 kilo olmuş kızım sizce haftasına göre normal mi sizlerde durumlar ne acaba bu arada 32+4 deyim
Serpilbb Oykum_pinar38 kilosu güzel benimki 32 de yani geçen hafta 1.650 idi inşallah çabuk kilo alır 1 hafta gerideymiş kilosu
Oykum_pinar38 Serpilbb benim bebeğim de gerideydi ama doktorum şuan gayet iyi durumda gelişimi hızlanmış dedi