Eski9 Anneler pompayla nasıl süt arttiriyorsunuz ya artmıyor benim sütüm ne yaptıysam olmadı 16 gün oldu neler yedim içtim arttıran hicbirsey olmadı şaka gibi sagarken daha da sinirlerim bozuluyor artık bazen 15 ml çıkıyor can sinirleniyorum çocuk memede yarım saat 40 dk kaldığı oluyor ama ne çekiyor anlamıyorum yoruldum artık süt meselesinden sürekli sağım yapıp uzun süre emzirmekten. Gelmez bundan sonra diyorum çok üzgünüm.
Busradonmezus Eski9 sürekli sağım ve emzirme yaparsanız çok süt çıkmaz ki. Birikmesi lazım sütun biraz bir kaç saat en az. Çok su tüketin biraz düzenli uyuyun yeşillik yiyin yine olmazsa artık olsun mama destekli gidersiniz
[silindi] Eski9 pompayla artiyormu bilmeme ama elimle sagdigim zaman sk sk emzirdigim zaman tasardi sutum sk sk bluz degistirirdim cnm
Morika Eski9 süt pompaları ilerleyen zamanlarda süt kanallarında kitle oluşumuna sebep olabiliyormuş, bir doktorla konuşmadan lütfen memelerinizi zorlamayın, özellikle bazı vakumlu cihazlar riskli, stresiniz azalır inşallah 🌺
yuvamerve17 Eski9 stres yapmayın bol su için bol bol uyumaya çalışın. Üzüntü ve streste sütte azalma yapabilir
Eski9 Busradonmezus Zaten mama veriyorum doymak bilmiyor mübarek evlat 😁 kimi saat başı diyor kimi iki saat diyor valla cnm kalmadı artık süt sagip emzirmekten he gıdım gıdım artsa gam yemicem yani
HtcByz Rezene çayı bende baya işe yarıyor deneyebilirsiniz aktardan tohumunu alıp kaynatıyoruz ama hazır olandan değil 🐥
Eski9 [silindi] elinizle nasıl sagiyorsunuz afedersiniz memelerim pestil oldu zaten sıkmaktan vs sizliyorlar artik
gulin-35 Eski9 sıkılma emzırmekten bol su ıc o kadar gelmıs ya devamıda mutlaka vardır gelır azcık sabır
[silindi] Eski9 ucundan skmiyodum avucluyodum 60 ml kadar sagiyodm 1 saat sonra balon gibi oluyodu cnm bide sk sk emzirmek onemli sagdigin zaman
HtcByz Eski9 Tabiki var ben hergün içiyorum rezene çayını illa başta içmenize gerek yok ne zaman başlarsanız işe yarayacaktır 🍀
Morika Eski9 paniklemeniz normal, lütfen doktorunuzla konuşun, sütünüz gelmiyor veya yetmiyor diye kendinizi paralamayın, danışın belki de mama ile devam etmeniz gerekiyordur, memelerinize de zaman verin stres kötü etkiler, sevgiler 🌺
Tubasam Bende aynı dertten muzdaripim.bebehim kuvezde 50 gündür hastaneye süt götürüyorum ama az az geliyor napacam bilmiyorum göğsüm çok yumuşak süt dolsa sert olacak offf kafayı yicem
Eski9 gulin-35 Ablamlar bu saate kadar gelmediyse artık gelmez diyorlar bende pes etmeye başladım artık çok yorucu emzir 1 saat ardından sağılan sütü ver mama ver süt sağ kaç dk çok yoruldum keşke gelse milletin nasıl geliyor hemen anlamıyorum ablam diyor ki ben gelsin diye bişi yiyip icmedim geldi diyor demekki bazı insanların malesef üretmiyor ilk kızımda da aynı böyle oldu
Eski9 Morika doktor zaten mama takviyesi verdi çünkü 5. Günde çocuk 330 Gr kaybetti tartıda sarılık başladı hemen mama takviyesi dedi Dr. Maşallah iştahı da var 90 CC mama içiyor şuan yoks kendini yirtiyor araniyoor ağlıyor gaz vs değil çünkü gaz olsa mama verdikçe ağlar mamayı veriyorum mis gibi uyuyor sonra 3-4 saat. Birde süt sagip veriyorum mesela 50 ml çıktı diyelim üstüne 30 ml mama yapıyorum hala istiyor sütüm doyurucu mu değil anlamıyorum da 😓 valla yordu beni bu süt olayı sezeryan oldum ama ameliyat açısı vs neymiş su emzirmenin yanında