Bende 11+4 oldum çok şükür bulantım olmadı hiç bir ara başlarda olacak gibiydi ya da ben kendimi öyle hazırlıyordum ama sonralardan geçti sadece kendimi yaşlı gibi hissediyorum hemencecik yoruluyorum uzanasım geliyor
umarım sizinde bulantılarınız düzene girer artık 🙏🏻🙏🏻💕💕❤️