Kızlar idrar yollarımda yanma vardı ve bir batma hissi bugün elimle kontrol ettiğimde idrarımı yaptığım yerin hemen yanında aşağı doğru baloncuklu bir şişlik fark ettim. Şuan biraz korktum ne bu? Geçer mi? Aynayla daha detaylı bakmaya da korktum baya küçük aşağı doğru sarkan bir baloncuk var