Haticeyildiz EmrahEsmaSaglam ben hamile oldugumu ogrendigimden beri cok yiyorum psikolojik galiba 😂😂 32 haftaligim 20 kilo aldim
Seda42 EmrahEsmaSaglam ben hiç doymuyorum çok iştahım açıldı buzdolabının elimden çekeceği var açıp açıp kapatiyorum😊😊😊
EmrahEsmaSaglam Haticeyildiz benim daha yeni açıldı durduramıyorum kendimi bir hafta başından beri yarım saatte bir yemek yiyorum 😅
dilaraserdar Deletedmom05 ilk zamanlarda öyle olur moral bozmayın zaten ilk üç ay bebek sizin yediklerinizden beslenmez ..
EmrahEsmaSaglam Deletedmom05 ben 50 kiloyla hamile kaldım aşermem bitene kadar 40 kiloyu bile buldum su içsem kusuyordum
Haticeyildiz EmrahEsmaSaglam bende oyle kahvaltidan kalkip yarim saat sonra meyve sonra kek biskuvi cikolata sonra ogle yemegi aksam yemegi yine meyve abur cubur derken gunu bitiriyorum 😂😂
dilaraserdar ben günde iki öğün yapıyorum, bir kahvaltı diğeri akşam yemeği. ikisi arasında meyve, grassini, kuruyemiş vs yiyorum. akşam yemekten sonra da yine meyve veya leblebi.. henüz çok iştahım açılmadı 18. hafta içerisindeyim