Merhaba sevgili anneler. Acil yorumlarınıza ihtiyacım var.
5 haftalık hamileyim. Geçen hafta dişim şişti. 3 gun bekledim gecmedi. Sonra dis hekimine gittim. Cekilmesi lazim ama 3. Aydan once cekemem dedi. 2 gundur antibiyotik aliyorum. Ama kafam kulagim agzim agriyor. Yemek bile yiyemiyorum. Doktora gidip sök dişimi demek istiyorum. Bana bi akıl verin. Bu durumu yaşayan var mi. 3 aydan önce çekim yaptırdınız mı? Inanın diğer çocuğa bakacak gücüm bile kalmadı. Ağrıdan kıvranıyorum 5 gündür. 1 kere parol aldım. Ama gene almak istemiyorum