Kızlar 36. HFtada doğum yapanınız var mı aranızda 35+3 üm nst de sancılar çıkıyor sürekli bir kaybım var doktor riske atmak istemiyor . Cuma tekrar nst istedi yine çıkarsa Cumartesi doğum olabillir iyi şeyler duymaya ihtiyacım var. Tabiki her bebek ve gelişimi farklıdır ama küveze giren yad girmeyen ??