U-E ebe isen bilmen gerek kör meme dedikleri meme ucunun içeri çökük olmasına denir onuda enjektörle kolayca çıkarıyoruz ☺️ Bebeişte emince çıkar . Ama enjektör uygulamasını en az 3 gün tekrar etmek gerek .
süt kanalı tıkalı süt gelmiyor diye bişey yok. mastit diye bişey var o da meme iltihabıdır tedavisi de vardır .
bilirsin garmastan pomad bile çok iyi gelir mastite . Kör meme süt gelmeyecek diye kendini üzme öyle . Kör meme göğüs ucu çöküklüğü o da hallolur dediğim gibi ☺️