Yenianneee21 Kızlar merhaba 15 haftalık hamileyim oturup kalkarken kuyruk sokumunda çok ağrım oluyor normal mi? Yaşayanlar var mı?
dakpinar- Yenianneee21 geçen hafta 14 ve 15 iken aynısını yaşadım, otururken öyle zordu ki şimdi artık azaldı yok denecek kadar
Nesekrc @Yenianneee21 bende 18haftalik hamileyim bu hafta başladı bende de özellikle çok yorulduķtan sonra veya çok ayakta kalınca oturduğumda batma oluyo hamilelik geçiren arkadaşlarıma sordum onlarda da olmuş galiba normal bişey
Lokumunannesii Yenianneee21 daha önceden kuyruk sokumu dediğiniz yerin yani pöç kemiğiniz çıktı mı .? Genelde çıkan kişilerin agrısı olur