SeyranKor 5 aylık hamileyim son 2 haftsdır sağ kaburgamın altı şiddetli bir şekilde ağrıyor. Çalışan biriyim ayakta değil işim oturuyorum. Sırt desteğim de var. Bu gece özellikle tahammül edilecek gibi değil. Sizde de oluyor mu?
ssssxsss SeyranKor canim bu agri sanirim safra kesesinden dolayida oluyor bildigin bir problemin var mi? Istersen bir hastaneye basvur tas vs olabiliyor gebeliktede umarim bisey yoktur
Firatlar SeyranKor nefes alıp verirken bıcak batması oluyormu sag kaburganda? Bende yasıyorum yarın kardiyolojiye görüneceğim. Ama nefesimi kesiyor o batmalar
SeyranKor ssssxsss ilk hamileliğim etrafımdaki herkes bebek büyüyor içinde yer kaplıyor normal falan diyor. Bir de inatla işten çıkmaya yakın ağrı başlıyor.bu gidişle acile gideceğim evet😞
rojda2121 SeyranKor benimde aynı bölgelerim agırıyor doktora gittim magnezyum yazdı bi haftadır kullanıyorum ama pek gececek gibi görünmüyo kimisi bu agrıları 9 ay boyunca cekmistim diyodu buralarda 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️