Cgdemmcrtm Merhaba herkese Ümraniye medipol Ayşe kavasoğluna gidiyorum 34 haftalık gebeyim bir türlü memnun kalamadım bu zamana kadar bugün itibari ile değiştirmek istiyorum sizlerden memnun kaldığınız doktor hangisi oldu yardımcı olur musunuz🙏
mnurtrk Cgdemmcrtm iyi akşamlar ben de Ayşe hanımın hastasıyım neden memnun kalmadınız olumsuz bir durum mu oldu ?
Cgdemmcrtm mnurtrk muayeneler bitsede geçse gibi sadece soruya cevap veriyor telefon numarası yok mesaj atıyorum instgramdan 6-7 saat sonra cevap oda tek cümle ya da tek kelime bayramdan sonraki hafta gel dedi randevu aldım bugün acile gittim kabızlık nedeniyle hastası olduğumu bildiği halde dahiliye görsün doğuma gidicem birazdan demiş asistanı görüştü bizle ve asistanından Ağustos başına kadar izinli olduğunu öğrendim geçen hafta muayene olmuştum söylemedi izinli olacağını artık çok soğudum son zamanlar bile olsa değiştirmek istiyorum
mnurtrk Cgdemmcrtm anladım üzüldüm sizin için çok çok geçmiş olsun, bir komşumuz Zeynep alçöltekin hanımefendi de takipli idi doğumunu da o yaptırmıştı memnundu bilginiz olsun 🙏🏻
G_M_Z @Cgdemmcrtm merhaba canım, ben Zeynep Elmalı ya gidiyorum gayet de memnunum ilgili sıcak kanlı biri 🥰
Cgdemmcrtm G_M_Z bende ilk Zeynep Elmalı’ya gidecektim doğum iznindeydi dönmüş nasıl bir kadın peki enerjisi pozitifliği yaklaşımı telefon numarasını veriyor mu
BalaHatun Bende Hüsniye sedef binöz e gidiyorum. Memnunum, ama numarası yok. Az konuşuyor, ama detaylı bakıyor gibi,
Cgdemmcrtm BalaHatun Ayşe hoca gibi o zaman ya bence kesinlikle gebe bir kadın hızlı bir şekilde doktoruna ulaşmalı diye düşünüyorum
BalaHatun Cgdemmcrtm dahiliye numarası veriyor sadece, şahsi telefonu yok. Erdem için ne dusunuyorsunz
G_M_Z @Cgdemmcrtm ben samimi buldum açıkçası ☺️Anlatıyor her şeyi ilgileniyor yeterince ☺️Açıklamaları da yerinde gayet. Telefon numarasını ben henüz istemedim hep unuttum kendisi de teklif etmedi açıkçası bir daha ki muayenemde isteyeceğim
Seydagundogdu @Cgdemmcrtm bende medipolde başladım zeynep elmalıyada gittim hüsniye sedef binözede hiç birinden memnun kalmadım. Çamlıca erdem asuman sevüğe geçtim aşırı memnunum hem hastane ilgisi hem doktor ilgisi. 32. Haftamda erdeme geçtim bu arada
mnurtrk 1Mld-asel merhaba ben de bugün Ayşe hanım olmadığı icin Zeynep hanım da muayene oldum ve sevdim de açıkçası bir an aklım karıştı Zeynep hanım ile mi devam etsem diye 😓 siz neden memnun kalmamıştınız?
1Mld-asel mnurtrk kisiden kisiye degisir tabi yorumlar ama beni pek tatmin etmedi evet guler yuzlu ama icerikli bir sekilde aciklama vs yapmadi
Cgdemmcrtm mnurtrk bende postu açtığım haftadan itibaren Zeynep Elmalı’ya gidiyorum ve çok memnunum çok ilgili alakalı siz sormadan sorup konuşuyor ilgileniyor baya hemen numarasını verdi iyi ki değiştirmişim diyorum
mnurtrk 1Mld-asel haklısınız bende düşüncenizi merak ettiğim için sordum benim bugün yaşadığım tereddütle sizin yorum yapmanız denk geldi ondan dolayı 😅 Şuan hangi doktora gidiyorsunuz
1Mld-asel mnurtrk ümraniyede özel kliniğe gidiyorum kadriye hanıma 3 kadın doğum dr kendilerine yer açmışlar