@Gezegen_00 merhabalar, doktorunuz kilosuyla ilgili birşey belirtmediyse sıkıntı yoktur. Ben 31+1 de gittim 1533 kg 41 cm geldi ve doktorum normal dedi herşeyi haftasıyla uyumlu. 27 haftalıkken gittiğimde 1025 kg 37 cm’di. Bende her gün muz süt yumurta badem fındık ceviz kaşar peyniri tüketen biriyim bebeğim bu kadar kilo alıyor. minyon bir bebiş olacakmış ben hiç düşünmüyorum o sebeple ☺️ Kardeşim prematüre doğdu 1300 gram ve şuanda 17 yaşında yaşıtlarını geçti mesela 😃 Önemli olan sağlıklı olması o yüzden kendinizi strese sokmayın bence :) sağlıkla gelsin inşaallah bebeğiniz ☺️