Prenses21 Meyracukurmaraz benim soyuldu derim kanadii keske oyle hemen gecseydi bu 2. Yaptirisim 2. De bile boyle degildi nokto nokta hafif kanlar vrdi gitti hemen bunda derim soyuldu morardi heryerim
Nursel725 Prenses21 canım zaten bu dönemlerde bazı kadınların genital bölgeleri aşırı hassas oluyo komple soyulan bile oluyomuş ağdayla . Sudokrem varsa sür çok iyi geliyo
Prenses21 Nursel725 malesef yok ama 1. Yaptirisimda boyle dgildi acima ragmende hic temiz almamis bide 2 3 defa surdu cekti
Nursel725 Prenses21 ya 2-3 defa yapıştırması hata zaten tek seferdir genital bölgenin hakkı. Hem sıcak hem hassas bölge . Canım çok geçmiş olsun eczaneden krem al tahriş için diye söyle . Çabuk iyileşir en azından
Pamugunannesi1 Prenses21 Onarıcı bakım kremi sürebilirsin nöbetçi eczaneden alıp en azından biraz daha iyi olur doktor alttan kontrol ederse de ağda mağduruyum dersin ☹️
Nesekrc @Prenses21 merhaba canım ben kuaförüm belli ki tecrübesiz biri yapmış bunu eğer birgün giderseniz ağdadan önce pudra sürmelerini söyleyin bu direk ağdanın teninize değmesini engeller ve nemli bir bölge olduğu için nemini alarak ağdanın daha rahat çıkmasını sağlar ama yine de tecrübeli olması en önemlisi geçmiş olsun.
seda_00 Prenses21 ay bende de dügün için gittiğimde olmuştu 😂resmen derisi soyuldu ve yandı kaç gün pudralamak zorunda kaldım
hilal8689 Prenses21 ben hep ağda yaptırıyorum özel bölgeme. Gittiğiniz yer ağdayı boncukla mı yoksa sir ağdayla mı yapıyor. Bir kere gittiğim bir yerde koltuk altımı sir ağdayla yapmıştı. 3 kere yapıştırdı. Kollarımı kapatamamıştım. Boncuk bezsiz olduğu için kaç kere yapıştırsalar da yara olmuyor.
Baloncuk41 Aynı yere defalarca agda surunce oyle oluyo gecen gitigimde oyle oldu baya kanadi kabuklanmasin diye bebe yagi falan surdum zonklamasi baya gecmedi soyuldu morarip morarmadigini göremedim ama 🤣
Nelmali Prenses21 her agdada derim komple kalkar ve aşırı kanar (regl gibi) hassas olduğu için kuaförümle her yolu denedik malesef çözümü yok sonrasında yara pişik merhemi sürünce iki gune toparlanıyor hassas dönemlerde ve sıcaklarda malesef daha çok oluyor bu tarz durumlar gecmis olsun