Zeyyyn Cndntnr kaç cıkıyor değerleriniz ben farklı bir cihaz kullanıyordum ama anlaşılıyor doğruluk açlık tokluk doğru orantılı çıkıyorsa doğrudur
Drysglm98 Cndntnr Şekeriniz çok normal bende ölçüm yapıyorum günlük. Benim şekerim sizden baya yüksek. Benim doktorum tok 160 aç 110 sınır demişti. Ama doktorlar farklı değerlendirme yapıyor olabilir