Seyda32 Kızlar 39+4 sabah bel, karın kasık, bacak ağrısıyla başladı. Şuan 10 dk da bir sıkışma giriyor (süresi kısa ) belime karnıma kasılma mi bu anlamadım doğum sancisi mi kızlar ????
Birgezgininhikayesi Seyda32 belden karnınıza ve kasıklarınıza dogru atan bir agrıymiş adet dancısı gibi bugun hemşire anlatmıstı saglıkocağındaki takipli oldugum
Busra228 Birgezgininhikayesi bende 36 haftalığım böyle sanki adet olcakmışım hissi var ama şiddetli değil doğum belirtisi mi yani çok ağrılı olmadığı için umursamadım ama burda görünce dedim acaba
Yavrukuslar Seyda32 10 dakika da gelen ağrılar 5 dakika da bir gelmeye başlar veya daha kısa sürede, ağrının şiddeti ve süresi de uzarsa anlarsınız zaten Doğum sancısı olduğunu. Allah kolay Doğum nasip etsin inşallah 🤲
Birgezgininhikayesi Busra228 ince belden kasıklara vuran düzenli agrı olması lazım canım dakika tut mesela 20 dkda bir oluyormus önce sonra on dkya düşüyomus örnegin sonra daha kısa ara ara vuran agrı sekli
Seyda32 Selam kızlar o akşam sancilar sıklaştı ve hastaneye gittim çok şükür bebeğimi kucağıma aldım en kısa sürede doğum hikayemi paylasirim🥰