Mericimekannesi Merhaba güzel anneler. Sizlere sormak istediğim bir konu. Haftaya girdik şükür ama 2 haftadir falan yatip kalkarken oturup kalkarken vajina ağrisi hissediyorum baya yoğun ama kalkinca geçiyor. Acaba neden olur önerileriniz ve fikirleriniz varmi?
elifmom2 Mericimekannesi bebek baş aşağı dönünce oluyor kızlar catı kendini doğuma hazırlıyor magnezyum agrıları biraz da olsa azaltıyor ben 25. Haftdaan beri yaşıyorum 30 olduk bugunde doktor kontrolum vardı doktorum normal dedi bide enfeksiyonum vardı oda ağrımı arttıyormus
Gkc92 Mericimekannesi ilk trimester de vücur hamileliğe alışıyor diye oluyo son trimesterde de doğuma hazırlıyor diye oluyomuş bu ağrılar. Tabş çok şiddetli ağrılarda gitmekte fayda var
Mineninkalpleri 33 hafligim 1 haftadir bende de oluyor. Sebebini bilen varsa yazın hanımlar. 36 haftaya kadar gelme dedi doktorum. 2 hafta önce gittim doktora o zaman yoktu.