Tansiyonum 8 4 çıkıyor sürekli aşırı terleme başladı başım ağrıyor sürekli tuvalete gidiyorum küçük tuvaletim var gibi ama gelmiyor 3. Doğumum olacak ama daha önceki 2 sindede ne suyum ne sancim hoc birseyim olmadan doğuma girdim suni savcıyla dogum başlattılar sancım yok suyum gelmedi ama çok garip biseyler yaşıyorum normal mi bu