Yavrucuk07 Kardelenn24 bende yarın 17 olacam,iyi gidiyor cinsiyeti 12 haftamda kız diye tahminde bulundu doktorum, 16 aynı kız dedi,inşallah değişmez 🙂
Ebru67 Kardelenn24 17+5 yarin kontorlumuz var üçlünün sonucunu ogrenecez cumartesi cinsiyetini ogrendik 2.oglum oluyor💙
Kardelenn24 dakpinar- süper. Erkenden göstermiş sizin bıdık 😘 Bana da erkek olabilir dedi ama net konuşmuyor 🧐
Ndkgkdkkf 16+5 Benimde belli oluyor göbüş yavaştan 2.trimester daha rahat başladı sizin var mı devam eden sıkıntılarınız