Nesli-52 aynı sıkıntı bende de var cnm 40 haftam bu gece bitti perşembe kontrolüm var bi hafta önce doktorum bi iki güne doğum başlaya bilir dedi bi hafta oldu gelen yok yürüyüş spor evnisi gun için de hareketlerim hep.ama kızımın gelesi yok gece olunca bebeğim asagi baskı yapiyo ağrılar kirleniyor kesin doguruyorum diyorum sabah okuyor ne sancı ne ağrı hiç bisey kalmıyor anlamadim valla je nisan ne su hiç.bisey yok daha