EzgiPeony 24. Haftadayım doktorun bugün söyledi. İlerleyen haftalarda değişen oldu mu? Bir zararı olur mu bebeğe
damlaikan EzgiPeony benimde öyleydi 26 haftamda gittim düzelmişti ama daha çok döner dedi erkek bunu söylemek için dedi bebeğin dönmek için alanı varmış daha canım
YazCilegi EzgiPeony 38+0 da makattı. 38+2 sezaryen oldum dogumda ögrendik dönmüş 😂 son ana kadar belli olmaz,sizin daha coook uzun yolunuz var
1987gokce EzgiPeony benimde tersti canım 32de dönmüştü 36 haftaligiz baş aşağı durumda şuanda bebeğim. Endişe etme daha çok döner durur şuanda küçük çünkü.
Buketali EzgiPeony benim istediğim konuya değinmişsiniz benim de 24 te öyle idi 30 olduk dönmedi sizde bebeğin hareketleri nasıl ?
damlaikan EzgiPeony ben İstinye devlet hastanesine gidiyorum bu şekilde normal Doğum olmuyor dedi doktor
YazCilegi EzgiPeony Elbette hayır. Makat ya da doğum pozisyonunda olmasıyla sağlıgının bir ilgisi yok 🤗
Birglbiray 24 hafta da pozisyon çok önemli olmuyor bebe içerde kımıl kımıl çünkü doğuma kadar kaç kere değişir o meraklanma daha uzun bi zaman var döner illa ki bebiş bebeğe de birşeyi Yok bu durumun normal şeyler yani içer de kendi kendine napsın çocuk 😂 dert etme yani son zamanlara kadar dönmezse doğumla alakalı oluyor o yine bebeklik bişi yok yani 😂🤗
EzgiPeony Buketali hareketlerinde bir sıkıntı Yok dinlendiğim zaman hareket ediyor genelde kaşıkta hissediyorum ama sizin?
Mirvee @EzgiPeony bı gıttıgımde makat obur gıttıgımde baş sonra öbür gittiğimde yıne makat sonra gene baş. Degısıyor sureklı içerde alanları cok genıs surekli dönuyolar
Songul42 EzgiPeony 29 . Hafta hala makat makat assagida dönup duruyor bakalim nezmaan normale dönecez
Lemanyusuf EzgiPeony ama daha çok erken benim doktorum 30.Haftamda söyledi ama daha çok erken döner demişti 32 de gittiğimde dönmüstü sonra tekrar ters dönmüş şimdi 35. Haftamdaym enn son düzdü umarım dönmemistir şimdi
Buketali EzgiPeony ben öyle hamilelerin anlattığı gibi hareketler hissetmiyorum ama hissedince bende aşağıda hissediyorum yani ediyor ama çok minik minik yani kilosu da iyi ama 🤷♀️