Merhaba güzel annelerimiz, benim ilk gebeliğim nasipse kızımız geliyor. Kasım 20 gibi görünüyor doğumum, kış bebeği olacağı için ne tür kıyafetler almam lazım, şu an gördüğüm tüm yazlık ürünleri bile almak istiyorum 🙈Nereden başlamalıyım kışlık ne giyer bu bebeler :)