ilknremrh bende aynı durumdayım. Normalde regenesis kullanıyorum. Sağlık ocağı decavit verdi . İkisi de vitamin fakat Regenesiste ilave olarak omega 3 var . Bende regenesisim bittiği zamanlar decavit takviyesi yapıyorum. Regenesisi alınca birakiyorum ikisi aynı anda fazla gelir ikisi de vitamin zaten