beysenyil Gaziantep Yaşam hastanesinde eşlerin doğuma girmesine müsade ediyorlar mı bilgisi olan var mı ?
beysenyil gebeskaplumbaga kimse yaşam hastanesinde doğum yapmamış sanırım 😂 cuma günü ben öğrenince sana diyim 😁
beysenyil gebeskaplumbaga doğuma eşleri almıyorlarmış canım, yarın suni ile başlatılacak doğum inşallah bizim 🥰
beysenyil Liyaa çok memnun kaldım ben, ilgisi çok güzel. Çok rahat bi şekilde her istediğimi sorunca arkadaş muhabbeti gibi herşeyi anlatıyor. Normal doğum taraftarı kendisi, para için sezeryana yönlendirme yapmıyor ☺️
beysenyil Liyaa muayene ücreti 135₺ normal doğum da tek kişilik oda 2450₺, iki kişilik oda 2150₺ sezeryan tek kişilik oda 2850₺, iki kişilik oda 2550₺ diye söylediler geçen hafta sorduğumda
beysenyil gebeskaplumbaga Sema hanıma da hep iyi diye yorumlar aldım, hastane genel olarak iyi bence ben memnunum ☺️
gebeskaplumbaga beysenyil beysenyil teşekkür ederim canım aynen bende memnunum gayet sağlıklı bir şekilde kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🤲
gebeskaplumbaga beysenyil teşekkür ederim canım rabbim kolaylık versin bir avazda kurtarsın inşallah sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın🙏❤️