Bbk İştahım çok yok. Böyle netteki örnek yemek menüleri gibi menüler yapmaya da vaktim olmuyor çalışıyorum çünkü. Ayran yoğurt muz meyve ceviz vs yiyorum ama yemek tarzı şeyler çok yiyemiyorum 🙁 Akşam yemeğinde mesela sadece sebzeli mercimek çorbası içebildim. Ara öğün yiyorum ondan mı böyle oluyor🙁
Dytanne Bbk kaçıncı haftadasınız? İlk üç ay zaten ekstra bişey yemenize gerek yok. Sonraki aylarda da ekstra 300-500 kalori almanız yeterli. Ki zaten yiyemiyorsanız da zorlamayın bence 🤗 bende yiyemiyorum 15. Haftadayım. Bebekte bi sıkıntı yok. 😍
Babyboymom Bbk kaliteli besleniyorsun normal ne yiyorsan devam et bana öyle dedi dr çok yemek demek iyi birşey değildir
Alinmavi Bbk bu saydiklarin zaten gayet guzel. Aynen ara ohun yedigin icin ana ogunlerin porsiyonlari da kuculuyor. Olmasi gerekeni yapiyorsun zaten. Ana.ogunleri normal yiyip bide ara ogun eklersen benim gibi fazla kilo alirsin. Ilk 3 ay kilonun sabit kalmasi bekleniyor hatta kilo kaybedenler var icini ferah t ur. Sen bebege yarayan seyler yiyormussun zaten.
1PrensAnnesi Bbk yediklerin oldukça vitaminli şeyler herşey yemek değil ki kimi insanın canı yemek istemez bebişin kilosu sağlığı iyiyse takma bişeyi sen iyi besleniosn demektir👍🏻
Dytanne Bbk gelişiminde bi sıkıntı yoksa bişey olmaz Allah ın izniyle 🤗 zaten takviye vitamin alıyosun. İçinş ferah tut sen 😊
Gzd Bende çok bişey yemiyorum sadece sabah kahvaltısını iyi yapıyorum ve geç yapıyorum aksam yemeğini hafif yiyorum, ilerleyen saatlerde de büyük bardakla süt içiyorum arada acıkırsam cevizle badem atıştırıyorum. Bebişin gelişimide gayet iyi☺
Bbk Dytanne O iyi 18 haftalıkken 300 gramdı ama az yiyorum diye kendimi suçluyorum hep.Kilo da alamadım pek
Dytanne Bbk bende 15. Haftadayım ve daha hiç kilo almadım. İnşallah vermem diye dua ediyorum hatta 🙈 son aylara doğru zaten yeteri kadar kilo alıcaz boşver böylesi daha iyi 😂
Dytanne Bbk bence gayet iyi bir değer. Çocuk zaten en fazla 4 kilo doğsa hep kendimize kilo alıyoruz.kafanıza takmayın bence 😘
Bbk Alinmavi İçimi rahatlattınız teşekkür ederim. Etraftan da deniyor ya hani aa hiç kilo almamışsın falan. Hepsi etkiledi galiba beni