gulsahalp canım benimde başından belli erken doğum riskim vardi hep yattim 29 haftada rahim yumuşamasi oldu nişanım geldi hastneye yatis yapildi nidard diye hap veridler gunde 6 tane ictim seronla filan bebegi durdurdular sinra eve ciktim adalat diye hap verdi günde 2 kez iciyordum yatacaksin kalkmayacaksin dedi ve 38+3 de planlı sezeryan oldum Rabbime şükürler olsun 6 günlük anneyim rabbim sizede sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım benim 🥰 korkma allaha sığın ilaçlarını kullan Allah’ın izniyle hiç birsy olmaz 🤲🏻🌺