Kızlar 1 aydır özür dileyerek söylüyorum beyaz kremsi bi akıntım var iç çamaşırım ıslanıyor nerdeyse ne olabilir 56 gün önce kimyasal gebelik geçirdim ondan sonra da regl de olmadım gebelik varmı diye 2 kere de kan verdim negatif çıktı bu beyaz akıntı neyin nesi