Arkadaşlar iyi akşamlar ❤️ 37. Haftada tatile giden yada gidecek olan varmı aranızda? Ya ben doktoruma bayramda memlekete gidicem dedim ama izin vermedi. Riskli bir durumda yok sadece arabayla 2 saat gidebilirsin dedi. Bizim memlekete de araba gitmiyor Ada olduğu için. Deniz otobüsüyle 2buçuk saat istanbuldan.cuma günü Çatı muayenesi yapacak ve ben cumartesi günü gitmek istiyorum. Kafam çok karıştı.