Evet aynı şekilde benim de 29 +2de karnımın sag alt tarafında ağrım oldu nst de sancı çıkınca 1 hafta hastanede yattım malesef. 32 de tekrar oldu karnımın sag alt tarafında ancak nst sancı çıkmadı ultrasonda baktı doktor bebegin başı oraya dayandığı için ağrı olmuş olabilir dedi. En başta küçük haftalarda sancı olmasının nedeni susuzluk ve ayakta kalmak ayrıca idrar yolu enfeksiyonu varsa da olabiliyormuş. Bunlara dikkat etmek lazım doktora mutlaka görünmelisiniz.