Hilal61halime Arkadaşlar bebek için hediyelik eşya falan yaptıran var mı uygun ve güzel yapan bi sayfa biliyor musunuz ? Ve örnek atar mısınız ?
Gokcecelik Hilal61halime çikolata yaptırıyorum henüz gelmedi ama 100lu cikolata+kolonya 89tl artu çikolatadan🌸
Miniktosbaa Hilal61halime hacı Şerif’ten yaptırdım çok kaliteli tadı yerinde biz çok beğendik tavsiye ederim
Bebegimizz Gokcecelik Gökçe hanım merhaba bende artudan yaptırayım dedim sizinkiler nasıldı memnun kaldınız mı paketleme tat ? Birde EFT mi yaptınız
Gokcecelik Busrahira madlenbebekcikolata artu çikolata https://instagram.com/madlenbebekcikolata?utm_medium=copy_link