isimsiz1i Esraece41 ikizler son 90 diyor uygulama ama erken oluyormuş ikizlerde ne zman gelir bilemem 27+1
Esmakorkmaz Esraece41 Allaaah 🌸🌸 çok heyecanlandım bir gün ben de bu anları yaşayacağım nasıl olacak diye düşündüm hemen😅😅 hayırlı doğumların olsun sağlıcakla kucağına al inşallah evladını🥰🥰
Esraece41 Portakalgeliyor Portakalgeliyor Allah razı olsun 🥰 Hepimizinki sağlıklı sıhhatli büyüsün inşallah 🤲🏻
Esraece41 SevdaBati SevdaBati Allah razı olsun 🥰 Ay şu yazıları okumak güzel dilekleri almak ne güzelmiş 🥰
Esraece41 Esmakorkmaz Allah razı olsun 🥰 tarifsiz bişi kelimelere dökülmüyor 😊 Yarın asıl ne hissedicem onu merak ediyorum .Herbitimizinki sağlıkla doğsun inşallah
gulin-35 Esraece41 benımde yarın bende de bı garıp duygular 🤷🏻♀️korkmuyorum sakınım ama uyuyamıyorum dunde hıc uyumadım😀
Esraece41 gulin-35 gulin-35 Allah yardımcın olsun şeninde arkadaşım .Sağlıkla al kucağına inşallah 🥰Dualarım seninle
Esraece41 Didemmmmm Çoook teşekkür ederim .Allah razı olsun 💐 ve sizin de gönlünüze göre olsun herşey 🥰