Dicle
[bilinmeyen] hayir doktorum gerek yok dedi
gamzesez
[bilinmeyen] bende yaptırmadım.
Ladess
[bilinmeyen] dr gerek olmadıgı fakat köy de doğuracaksan yaptır dedi ,yaptırmadım
Ceyduygu
[bilinmeyen] Ben yaptırdım bunun nerede dogurdugunla bir alakasi yok. Normal dogumda olsa sezeryanda olsa metal kullaniliyor bi zarari yok önlem olarak yaptırdım
SaskinAnne
Ceyduygu kaçıncı haftada yapıldı
Rabia42
[bilinmeyen] ben yaptırdım canım kesin yaptır derim iyiki de yaptirmisim elime paslı tel battı hem doğumda normalde olsan sezeryen de olsan o bıçak seni kesiyor illaki enfeksiyon fln kaparsin ki bana paslı tel battı insanlık hali yarın başımıza ne geleceğini bilemeyiz böyle düşün bide🤷
fasulyeninyolculugu
[bilinmeyen] şimdi yaptırdım geldim sağlık ocağından. Çok düşündüm, yaptırmakla yaptırmamak arasında gittim geldim. Ama doğum dediğimiz şey tamamen insan elinden geçiyor. Hepimiz hata yapıyoruz belki dalgın belki dargın oluyoruz en ufak ihmale yer vermemek adına yaptırdım. Sonuçta steril bi ortam yaratan da insan ne olur ne olmaz.😇
Aylin01
[bilinmeyen] daha az önce yaptırdım bence yaptırılması lazım
EdaKnayenkartal
Bende yaptırdım
EdaKnayenkartal
[bilinmeyen] hiç bir yan etkisi olmuyor sadece 1-2 gün kolun ağrıyabılır o kadar cnm dert etme yani 😋
Ceyduygu
SaskinAnne 2 doz olarak 20. Hafta ve 24. Haftada yapiyorlar ama bazen bi iki hafta gecikebiliyor sıkıntı olmuyor
Haticemustafa
[bilinmeyen] 23. Haftaya girdigim gun yaptırdım canm hatta onceki kontrolumde doktorum saglik ocagi aşılarını takip et aksatma yaptir demisti o yuzden sormadim daha doktora ve yaptırdım ama 3 gun agrisini cekmistm 😐 heleki 2. Gün resmen sadece dirseğime kadar kaldirabiliyordum kolumu ama oglusum için katlanicaz herşeye mecbur 😊
Zuhal2205
[bilinmeyen] yaptırdım. Perşembe günü ikincisini olucam
SaskinAnne
Ceyduygu Teşekkür ederim 🤗
goncasln
[bilinmeyen] tek doz yaptırdım ikinciye dr gerek yok dedi
Orhnhlhsn
[bilinmeyen] haftaya gün verdiler o zaman yaptırıcam.aile saglık merkezleri planlamayı yapıyor.bence gerekli olan birşey yaptırmalısın
Asya_2402
Herhangi bir sağlık ocağında yaptırabiliyor muyuz Peki ? Aile hekimim Gaziantep’te ben Hatay’dayım :(
Mutlukalp
[bilinmeyen] doktorum gerek yok dedi yaptırmadım
Maviss
[bilinmeyen] evet tatlım 20 haftayken ilk aşımı oldum şimdide ikinci aşımı olacam 20 sinde yine
Gozdealpu
Doktorum aile hekimine kayıt olmamı aşılarımı yaptırmamı istemişti. Hamileliğim boyunca bıçakla elimi kestim, makasın ucu elime battı, ev taşırken çiviler battı. Mesele salt doğum da değil. Hamileyken bile başımıza neler geleceğini bilemeyiz