Kafidan bu milletin yorumları beni benden alıyor yaa.. Ya eski derler ya yeni bu nasıl isim derler. Yok anlamı güzel değil yok söylenmesi zorr.. Bırakın da anne baba karar versin.. Bence anlamı çok güzel benim kaynımın ismi olmasa bende düşünebilirim