Bende pediatri hemşireliği yapıyorum şuan 1.ayda hepatit b aşısı yapıyor. Banyo yaptırma demesinin sebebi de o bölgede şişlik, kızarıklık olabiliyor. Aşıya mı bağlı yoksa başka bir sebepten mi onu gözlemek için 1 gün boyunca banyo yaptırmamayı öneriyoruz 💁