Elif54
Selamun aleykum guzel anneler 12+3 hamileyim.3.gebeligim rahim agzinda sarkma var doktorum suanda bisey yapamıyacagimi söyledi diger gebeliklerimde bu sıkıntıyı yaşamadım aramizda benim gibi olanlar varmi? Varsa doktorunuz ne dedi ne tavsiye etti?Korkuyorum dogum aninda bu sebepten dolayi bi sorun yaşarım diye.Böyle dogum gerçekleştirmiş annelerin fikirlerine ihtiyacim var.😞😞😞