-hilal Malesef bir huyum var aynı gün herşeyi bitirmek zorundayım üstelik bir oğlum var 31+2hamileyim 2gunde bir yapıyorum olmadı çok nadir 3gunde bir yapıyorum sonra akşamında bel ağrısından ölüyorum.normalde eşimin izin gününe iş bırakmam zaman geçirelim evdeyken süpürge sesi falan duymasın diye bir huyumda su biyere gideceksem evde heryer toplu,koltuklar hiç oturulmamis gibi duracak,kirli katlanacak utulenecek asilac serilecek bir tane bile çamaşır olmayacak ,çöp kovasinda tek bir çöp kalmayacak vs vs huylarım var geçenlerde kaynanaya giderken eşim temizlik yaparken gördü beni sen manyakmisin sennnn kafayı mı yedinnnnnnn diye korkuyla bağırdı bende nolduki aşkım dedim bide noldu diyor sen hamilesin yazık çocuğa ya git yapma senin her 2gunde bir bel ağrısından kıpırdamadığın belli oldu dedi sinir oldu 🤭